Zamówienia publiczne Archiwum zamówień - postępowań przetargowych Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa dostępności transportowej Gór Orlickich i Bystrzyckich
Kategoria menu:Archiwum zamówień - postępowań przetargowych
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa dostępności transportowej Gór Orlickich i Bystrzyckich
Treść informacji
Przetarg nieograniczony nr ZDP.2000/AZ/18/2017 na wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa dostępności transportowej Gór Orlickich i Bystrzyckich”, zadanie realizowane w ramach programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020
Pliki powiązane z informacją
- 01. Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar pliku: 426.25 kb
- 02. SIWZ - rozmiar pliku: 532.29 kb
- 03. Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty - rozmiar pliku: 337.38 kb
- 04. Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie własne Wykonawcy - rozmiar pliku: 710.88 kb
- 05. Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz osób - rozmiar pliku: 379.68 kb
- 06. Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy - rozmiar pliku: 410 kb
- 07. Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o przynależności - rozmiar pliku: 351.4 kb
- 08. Załączniki nr 1-3,5 do SIWZ (wersja edytowalna) - rozmiar pliku: 278.54 kb
Informacja powiązana z wydziałem: Zarząd Dróg Powiatowych (Kłodzko)