Kategoria menu:Struktura organizacyjna
Wykaz pracowników i ich kompetencje
Treść informacji
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku
wykonuje czynności związane z prowadzeniem Zarządu Dróg w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności :
- korzysta z przywilejów i obowiązków pracodawcy, zgodnie z Kodeksem Pracy i przepisami szczegółowymi dotyczącymi funkcjonowania prowadzonej jednostki organizacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych [t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1376, 1595, z 2022 r. poz. 32, 655],
- dysponuje przyznanymi w budżecie powiatu środkami finansowymi i planuje je zgodnie ze statutem jednostki. Przez dysponowanie środkami finansowymi rozumie się zawieranie umów lub zlecenie wykonawstwa prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki,
- udziela jednorazowego pełnomocnictwa wyłącznie podczas nieobecności spowodowanej urlopem lub chorobą.
- kieruje Zarządem Dróg przy pomocy swoich Zastępców oraz Głównego Księgowego.
Dyrektor - mgr Maciej Bielas
e-mail: m.bielas@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 80
Zastępca Dyrektora ds. technicznych
wykonuje czynności związane z koordynowaniem i nadzorem działań w zakresie planowania i wykonywania robót utrzymaniowych, w tym:
- współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz organami administracji państwowej i samorządowej,
- nadzór nad pracami realizowanymi przez pion techniczny oraz Obwody Drogowe,
- koordynacją działań w zakresie zabezpieczeń w ruchu w przypadkach klęsk żywiołowych (przeciwpowodziowa i przeciwlądowa ochrona mostów), wypadków i awarii,
- nadzór i odbiory robót realizowanych na drogach powiatowych.
Z-ca Dyrektora - mgr inż. Dariusz Krajnik
e-mail: d.krajnik@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 84
Zastępca Dyrektora ds. organizacyjnych
wykonuje czynności związane z koordynowaniem i nadzorem prac realizowanych przez dział administracyjny oraz dział zarządzania mieniem, w tym:
- współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz organami administracji państwowej i samorządowej,
- nadzór nad pozyskiwaniem funduszy ze środków krajowych i środków Unii Europejskiej,
- nadzór nad prowadzoną gospodarką nieruchomościami i ewidencją dróg,
- nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z zajęciem pasa drogowego,
- nadzór nad pracami w zakresie zamówień publicznych.
Z-ca Dyrektora - mgr inż. Agata Kwinta
e-mail: a.kwinta@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 85
Główny Księgowy
wykonuje zadania związane z realizacją polityki finansowej, w tym:
- prowadzenie gospodarki finansowej oraz rachunkowości ZDP zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych wynikających z obowiązujących przepisów,
- opracowywanie projektów planów finansowych.
Główny Księgowy - mgr Patrycja Pokojewska
e-mail: ksiegowosc@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 89
Samodzielne stanowisko ds. kadr i kontroli zarządczej
wykonuje prace związane z prowadzeniem spraw osobowych pracowników jednostki i kontrolą zarządczą.
Starszy specjalista - mgr Aleksandra Biela - Stich
e-mail: kadry@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 94
DZIAŁ FINANSOWY
pracę zespołu koordynuje Główny Księgowy - mgr Patrycja Pokojewska
e-mail: ksiegowosc@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 89
Zastępca Głównego Księgowego
wykonuje prace związane z goospodarką finansowo-księgową jednostki, w tym:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie gospodarki kasowej,
- rozliczanie projektów unijnych
Zastępca Głównego Księgowego - mgr Wiesława Bidowaniec
e-mail: w.bidowaniec@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 81
stanowisko ds. finansowo - księgowych
wykonuje prace wiązane z gospodarką finansowo-księgową ZDP, w tym:
- ewidencja i egzekucja należności budżetowych,
- rozliczanie inwestycji
Starszy specjalista - mgr Kamila Ćwichuła
e-mail: k.cwichula@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 83
DZIAŁ TECHNICZNY
pracę zespołu koordynuje Zastępca Dyrektora ds. technicznych - mgr inż. Dariusz Krajnik
e-mail: d.krajnik@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 84
stanowisko ds. odwodnienia dróg i zieleni przydrożnej
wykonuje prace administracyjno - techniczne związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych, w tym:
- prowadzenie ewidencji i przeglądów zadrzewienia przydrożnego.
Starszy specjalista - inż. Sylwia Lichota
e-mail: s.lichota@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 87
stanowisko ds. utrzymania i remontów dróg
wykonuje prace związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych oraz prowadzeniem rozliczeń i sprawozdawczości zadań remontowych
Starszy specjalista - mgr inż. Tadeusz Rogowski
e-mail: tr@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 86
stanowisko ds. kosztorysowania i remontów
wykonuje prace związane ze sporządzaniem przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w branży drogowej i mostowej oraz prowadzi nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi na zlecenie jednostki a także nad robotami budowlanymi prowadzonymi w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, np. w związku z zajęciem pasa drogowego.
Inspektor - mgr inż. Mirosław Kaczaniuk
e-mail: m.kaczaniuk@zdp.klodzko.pl
tel.: 74/868 01 91
PION ORGANIZACYJNY
pracę zespołu koordynuje Zastępca Dyrektora ds. organizacyjnych - mgr inż. Agata Kwinta
e-mail: a.kwinta@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 85
stanowisko ds. inwestycji
- wykonuje prace związane z prowadzeniem spraw związanych z ochroną środowiska oraz funduszami krajowymi
- wykonuje prace dotyczące inwestycji finansowanych ze środków Unii Europejskiej
Starszy specjalista - mgr inż. Malwina Ryś - Słoninka
e-mail: m.rys-sloninka@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 88
Referent - Ewelina Sawron
e-mail: e.sawron@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 88
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY
pracę zespołu koordynuje Kierownik Działu Administracyjnego - mgr Marlena Iciek
e-mail: marlena.iciek@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 95
stanowisko ds. organizacyjno-kancelaryjnych
wykonuje prace administracyjno-biurowe związane z prowadzeniem sekretariatu jednostki, w tym:
- prowadzenie obowiązujących rejestrów,
- sprawowanie nadzoru nad stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
Referent - Laura Pawlak
e-mail: sekretariat@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 80
stanowisko ds. zamówień publicznych
wykonuje prace związane udzielaniem zamówień publicznych, w tym:
- organizowanie przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- prowadzenie pozostałych form zakupu materiałów i usług objętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
Specjalista - mgr Aleksandra Bulanda
e-mail: a.bulanda@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 82
DZIAŁ UZGODNIEŃ ADMINISTRACYJNYCH I INŻYNIERII RUCHU DROGOWEGO
pracę zespołu koordynuje Kierownik Działu uzgodnień adminisracyjnych i inżynierii ruchu drogowego - mgr inż. Monika Drożdż
e-mail: m.drozdz@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 93
stanowisko ds. gospodarki gruntami i ewidencji dróg
wykonuje prace administracyjno - techniczne związane z ewidencją gruntów pod drogami powiatowymi.
Starszy referent - Kinga Warchał
e-mail: k.warchal@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 90
stanowisko ds. decyzji administracyjnych
wykonuje prace administracyjno - techniczne, w tym m.in.:
- wydawanie uzgodnień i decyzji administracyjnych (m.in.: wydawanie i ewidencjonowanie uzgodnień i opinii dotyczących robót w pasie drogowym lub jego sąsiedztwie; wydawanie i ewidencjonowanie decyzji administracyjnych w sprawach zajecia pasa drogowego; terminowe naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego);
- ochrona dróg (nadzór nad przestrzeganiem przepisów na drogach powiatowych przez podmioty zajmujące pas drogowy lub korzystające z dróg powiatowych);
Specjalista - Joanna Dulko-Bulanda
e-mail: jd@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 92
Referent - Mateusz Dobrzański
e-mail: decyzje@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 92
stanowisko ds. organizacji ruchu i oznakowania dróg
wykonuje prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych oraz prowadzenie spraw odszkodowawczych zdarzeń mających miejsce na drogach powiatowych.
Referent: Leszek Sobczyński
e-mail: l.sobczynski@zdp.klodzko.pl
tel. 74/868 01 91