Kategoria menu:Koordynator ds. Dostępności w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kłodzku
Koordynator ds. Dostępności w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kłodzku
Treść informacji
Informujemy, że Zarządzeniem nr 12/2020 z dn. 29.09.2020 r. Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku, wyznaczył Panią Joannę Dulko-Bulandę do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kłodzku.
Zadania koordynatora ds. dostępności:
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku;
- przygotowanie i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku;
- monitorowaniem działalności podejmowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności: Joanna Dulko-Bulanda
adres do korespondencji: ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko
telefon: 74/868 01 80
e-mail: sekretariat@zdp.klodzko.pl